Szukaj
Wersja polskaEnglish version
jesteś na stronie: Strona główna / Rozwiązania / HRB Portal

HRB Portal

HRBŸ Portal to internetowe rozszerzenie funkcjonalne HRB przeznaczone dla wszystkich pracowników firmy.

Dostęp przez przeglądarkę – pracownicy przy użyciu przeglądarki internetowej uzyskują bezpieczny dostęp do swoich danych osobowych i płacowych oraz do wielu funkcji związanych z obiegiem dokumentów i procesami HR w firmie

Profile menedżerów – menedżerowie uzyskują dostęp do danych dotyczących pracowników oraz odpowiednie uprawnienia do zatwierdzania dokumentów i przetwarzania danych.

Obieg dokumentów (autoryzacja) – dowolne dokumenty czy zmiany w danych związane z procesami HR w firmie przetwarzane są według obowiązujących zasad autoryzacji.

Platforma komunikacyjna – HRB Portal to również platforma komunikacyjna pracownika z przełożonym i działem HR; to miejsce gdzie można zarządzać szkoleniami, rekrutacją wewnętrzną lub publikować inne wiadomości i formularze ogólnofirmowe

Integracja – HRB Portal Pracowniczy jest zintegrowany z bazą danych HRB dzięki czemu pracownicy, menedżerowie i dział HR uzyskują natychmiastowy dostęp do aktualnych informacji.

Główne korzyści płynące z wdrożenia modułu HRB Portal:

  • Samodzielny i szybki dostęp pracowników i menedżerów do aktualnych informacji HR
  • Usprawnienie procesów, obiegu dokumentów i zmian w danych HR
  • Redukcja ilości danych wprowadzanych przez dział HR do HRB
  • Redukcja ilości zapytań administracyjnych pracowników i menedżerów kierowanych do działu HR